Niet wachten? Wij bellen u terug Vul deze vragenlijst in

Beantwoord de korte vragen en de assistente belt u terug voor een afspraak.
U hoeft dan niet in de wachtrij te staan.

Wilt u liever aan de lijn blijven of zelf bellen? Houd dan rekening met een langere wachttijd.
Zoeken
Kies uw taal

Ontevreden of een klacht?

Alle medewerkers en huisartsen van Huisartsen Centrum Goes willen patiënten van kwalitatieve goede zorg voorzien.

Door een te kort aan personeel en toenemende zorgvragen geeft dit voor Huisartsen Centrum Goes de nodige uitdagingen. We zijn daarom genoodzaakt om anders naar de zorg te kijken en andere oplossingen aan te bieden. Dit kan betekenen dat de zaken anders gaan dan u van ons gewend was.

Wanneer er structureel iets niet goed gaat, of wanneer u een fantastisch idee heeft dan horen we dit graag!

Bent u ontevreden dan vragen wij u een klachtenformulier op onze website in te vullen.
We zoeken dan samen naar een oplossing.

Heeft u een oplossing of een fantastisch idee dan zien wij deze graag in onze digitale ideëenbus verschijnen.

Is dit lastig voor u, of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
De huisartsen van Huisartsen Centrum Goes zich zijn aangesloten bij Stichting Klachten & Geschillen Eerstelijnszorg, https://www.skge.nl, waar u dan ook terecht kunt met uw klacht.

 

Actueel