Niet wachten? Wij bellen u terug Vul deze vragenlijst in

Beantwoord de korte vragen en de assistente belt u terug voor een afspraak.
U hoeft dan niet in de wachtrij te staan.

Wilt u liever aan de lijn blijven of zelf bellen? Houd dan rekening met een langere wachttijd.
Zoeken
Kies uw taal
20 januari 2025

Ervaart u problemen bij Mijngezondheid.net en/of de MedGemak-app na overstap huisarts vanaf januari?

Bij het overzetten van de patiënten uit de opgeheven praktijk van voormalig J.A. van der Werff / D. van der Pennen hebben wij gemerkt dat er patiënten zijn die problemen ervaren met de toegang tot Mijngezondheid.net en/of de MedGemak-app en/of inzage gegevens.

Dit probleem is bekend bij ons en wij zijn achter de schermen volop bezig om de toegang en inzage weer terug te krijgen zoals u gewend bent.

Loopt u tegen een probleem aan? Dan kunt u dit kenbaar maken via een E-consult, wanneer deze functionaliteit niet werkt mag dit bericht naar hcgoes@ezorg.nl

Graag in het bericht uw voor-en achternaam en geboortedatum vermelden, zodat wij de juiste gegevens erbij kunnen zoeken.

Wij danken u voor uw begrip,

Huisartsen Centrum Goes

 

Terug naar overzicht
Actueel